tisdag 5 maj 2009

Mängder med nytt!

Jag tar mig lite tid att skriva ett inlägg, jag har dragit ut alldeles för länge på det, fy mig!

Som ni kanske sett på hemsidan så har det dykt upp en liten bild på en regnbåge och en fågel, klickar du på den kommer du till vår twitter! Adressen är http://www.twitter.com/kawaiidesign
Där ska jag hädanefter skriva korta meddelanden så fort det händer saker i butiken och på hemsidan. Men bloggen finns självklart kvar, för att skriva längre och mer ingående inlägg. :)
Men följ/bevaka twittern för att enkelt hänga med!

Igår kom det mängder med nya varor och ännu fler förra veckan... löshåret är påfyllt på hemsidan, äkta hår dröjer dock lite, kommer kanske i slutet på maj.
Vi har även fått påfyllt med kläder, mer klänningar, väskor, minihattar, kjolar, tröjor... ja ni får se själva, kläderna kommer upp först i slutet på maj när vi hunnit ta modellbilder.

Affären svämmar över med gulligheter nu, vi har fått in mängder med rosetter, nya halsband, diadem och cyberlox (ännu fler dyker upp om 3-4 veckor!!), allt detta hoppas jga att jag ska lyckas få upp på hemsidan till helgen.
För tillfället är min dator sönder så jag har ingen möjlighet att uppdatera med nya varor eller skicka iväg paket via schenker, så ni som valt schenker får tyvärr vänta några extra dagar.

Dessutom kommer vi få in mer Manic Panic-färger samt lurviga benvärmare och mary jane-skor från Demonia, dessa dyker nog up i slutet på maj, det återstår att se!

Det var nog allt för denna gång!
XOXO,
Jenny

4 kommentarer:

emellie sa...

Kan du lägga upp rosetterna i alla färger på hemsidan?
jag vet att du har många olika i butiken.
Så jag kan beställa :)

Jenny sa...

Dom kommer, men för att uppdatera hemsidan med nya varor behöver jag min andra dator som jag får tillbaka imorgon, så i helgen har jag tänkt uppdatera för fullt.

Anonym sa...

Det har ju inte kommit några hårspännen....

Jenny sa...

Jag har inte hunnit, det är hundratals nya varor så det tar lite tid. Men imorgon hoppas jag att jag ska hinna lägga upp en del i alla fall.