torsdag 14 maj 2009

Entreprenörsjakten!

Imorgon går världens mest spännande tävling av stapeln, Entreprenörsjakten, där jag deltar i Lag 1. Men vi behöver er hjälp! Vi behöver samla ihop så många supportrar som möjligt genom att gå med i vår facebook-grupp, så gör det nu direkt och bjud in alla ni känner dessutom! Imorgon är det försent! Länken är http://www.facebook.com/group.php?gid=91437322575

Ni kan även följa laget på http://bambuser.com/channel/lag1 där vi sänder live under dagen! Tjoho!
Alla som vill kan även hjälpa oss att lösa problem och hitta lösningar, och det vill ni ju göra :D

Detta gör att jag inte riktigt har tid över för hemsidan just nu, men det finns så himla mycket nya produkter som bara väntar på att läggas upp...så misströsta inte, dom dyker upp tids nog!

XOXO,
Jenny

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan! jag ville bara säga att jag älskar er affär. Så fina saker. Jag måste skriva en lista över allt jag vill köpa. så måste jag såklart besöka er någon gång i Göteborg.

MVH Glad Person. :D

Emelie sa...

HejHEj! :D
Jag vet att ni hade inne rödvita knästrumpor ett tag... men när jag väl bestämde mig att köpa dom var dom slut. Så jag ondrar om du kommer få in dom igen?

Jenny sa...

Emelie: Dom är slut hos tillverkaren, det är därför! Så om dom finns nästa gång vi beställer in varor så tar vi hem dom! :)