torsdag 9 april 2009

April april

Nu har jag lagt upp alla varor från Kreepsville 666, det tog lite längre tid än planerat men det var det ju värt, kolla själva! :)

Nu väntar vi på mer leverans av varor så som:
  • Cyberlox
  • Löshår, fler färger på jumbo braids och monofiber
  • Löshårstillbehör så som lim och snoddar
  • Stargazer-varor, tex lösögonfransar, smink, hårtoning och blekning
  • Ett nytt lösögonfransmärke!
  • Strumpbyxor & leggings, flera leopardfärger tex, jag vet att du längtar! ;)
  • Piercingsmycken & piercingtänger, det börjar se lite tomt ut på den fronten nu...
  • Mängder med hårspännen med rosetter
  • Mer armband i samma stil som vi haft innan, men dom tog slut på rekordtid! Även en del nya modeller!
  • Directions hårtoningar, speciellt rosa nyanser är ganska efterlängtade ^^

Men vi får väl se när dom behagar att dyka upp... til then!

XOXO,
Jenny

13 kommentarer:

Anonym sa...

spännande att se vad det är för rosetter! <:

Jenny sa...

jaa dom är jättefina! ^^ två storlekar, enfrgade och prickiga. Sen kommer det fler med muffins osv som vi haft innan också :)

Anonym sa...

Förut hade ni "pås-väskor" i plast med roliga mönster, nu hittar jag dom inte :o
Har ni tagit bort dom, eller kommer dom in igen?

Jenny sa...

Väskorna har tagits bort på hemsidan för lite inventering, men dom kommer upp förhoppningsvis denna veckan, med nya modeller och så :)

Anonym sa...

Borde finnas leopardmönstrade eller zebramönstrade sjalar tycker jag:)

Jenny sa...

har aldrig sett några såna sjalar men ska hålla ögonen öppna :)

Anonym sa...

När jag äntligen bestämde mig för vad jag ville ha så finns det inte min storlek. Kommer ni få in mindre storlekar på t ex sjömansklänningen?:)
Och på lolita-linnet finns det ju ingenstans man ska fylla i storleken?
Jag blir mycket förvirrad av detta xP

Jenny sa...

Kläningarna är helt slut i mindre storlek, vi har tänkt köpa in men dom är alltså slut hos tillverkaren. :(
Linnena är också slut, men dom är one size. Nya kommer om 2 veckor typ :)

Ine sa...

Hey, can you please leave a comment @ my blog and explain to me what "Kinasko" is?

Elli sa...

Awiii, ska du ta in hjärtformade solglasögon igen? Vill mycket mycket gärna ha ett par rosa! Kisses eli

Jenny sa...

Elli: Det är absolut vår tanke, vi hoppas få in det snart! :)

Anonym sa...

Kan du inte lägga upp roseterna(hårspännena) i alla färger på hemsidan?
Jag vet att du har dom i jätte många olika varianter i butiken :)
tack, i förhand :)

Jenny sa...

Rosetterna kommer, men min dator är sönder så jag kan inte uppdatera hemsidan för tillfället. Men det kommer förhoppningsvis upp i slutet på veckan :)