tisdag 17 mars 2009

Flera hundra nya söta varor!

Nu har jag fyllt på hemsidan med följande spännande varor:
  • Massa nya kinaskor, många fler storlekar
  • Över hundra nya halsband och dessutom några jättefina pärlhalsband
  • Nitskärp
  • Armledsvärmare
  • Armband
  • Clip on-slingor, både i syntet och äkta hår som är tigerrandiga! aka coontails.
  • Jättesnygga diadem!
  • Mängder med fina hårspännen!
  • Flera olika hängslen
  • 15 olika sjalar
  • Väldigt söta knästrumpor
  • 30 par örhängen

Dessutom har vi fyllt på sminket lite! :)
Så kolla in allt detta nu genast!

Vi har ett hundratal nya piercingsmycken också, som kommer så fort jag bara hinner!

Och om du undrar vart alla kläderna är.... så jag kan avslöja att dom kommer, men vi har bestämt att vi ska ta lite snygga modellbilder på dom, och att arrangera allting tar lite tid, jag hoppas att vi kan ha dom uppe i slutet på nästa vecka. och tills dess har det kommit ännu mycket mer kläder! Det är otroligt hur mycket som ryms i vår lilla butik! (Där alla kläder redan kan köpas btw).

XOXO,
Jenny

12 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, jag tänkte åka till er igår men då var det ju stängt.. jag kan knappt bärga mig tills jag får se alla kläder!
Vi syns på mitt påsklov!

Jenny sa...

Gråt inte över det Hanna, vi fick nämligen in mer kläder idag och kommer få ett stort lass imorgon, så dom hade du helt missat om du kommit i måndags ;)

Anonym sa...

Åh, det var ju bra. ;D Jag hoppas jag har några pengar kvar tills jag kommer till Gteborg nästa gång..

Anonym sa...

Jag måste till eran butik nu!!
jag kan inte vänta inan jag har köpt kinaskor, hårspännen och mkt mer!! måste dit!!!
Jag diggar era grejer grymt mycket!

Jenny sa...

Melli: naaw du är så välkommen! :)

Anonym sa...

När kommer kläderna på hemsidan? :o

Kan ni inte sälja tyllkjolar, jag skulle köpa en direkt då^^

Jenny sa...

Kläderna kommer till helgen hoppas jag, och det är ett antal tyllkjolar så du behöver inte oroa dig ;)

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Jenny sa...

Ruru: Ska kolla i butiken men är typ 95% säker på att dom är slut tyvärr. Nya kommer typ i maj annars. Fler enfärgade slingor kommer dock om nån vecka :)

Anonym sa...

Kan du inte få in Circle lenses? :D skulle vara jätte coolt. Liksom du har lite japan stil på sakerna ju. Fast det är ju mycket svårt att få tag i Circle lenses. :( Men du kan väl kolla?

Susse sa...

Jag vet inte hur aktiv du är här eftersom du inte verkar skriva på ett tag men jag hoppas endå att du ser mitt inlägg och svarar :)
Det är så att jag gör kawaii sweets smycken och tänkte att det kanske kunde vara nått till din affär!
Har precis startat upp min produktion och har inte fått ihop så mycket just nu men inom 2 veckor kommer produktionen vara igång ordentligt! Du kan se lite på min blogg: http://kawaiijewelry.blogg.se

Jenny sa...

Susse:
jag har redan rätt mycket sånt men tack ändå och lycka till med verksamheten!