fredag 6 mars 2009

Färgar du håret?

Vi letar alltid efter fina foton på kunder med färgade hår, så om du använt Directions, Manic Panic eller Stargazer så får du gärna höra av dig om du vill synas på vår hemsida.
OBS: Webcam-bilder, slarviga foton, överredigerade foton eller foton med halvt urtvättade toningar är inte så intressant :P

Dessutom tänkte jag visa lite nya varor som kommer dyka upp på hemsidan så småningom, i butiken finns dom redan:
Diademet finns även i svart.
Finns även i svart med rosa muffins. ^_^

Finns även i vanlig leopardfärg.
Hårspännen med rosetter finns i många olika nyanser och utseenden!

Vem vill inte ha en tröja med Gir från Invader Zim?!
Sötaste hängslena ever!

Morokuro Boo-öronmuffar!

Knogjärnsörhängen i glitter, finns i flera nyanser och i vanliga utan glitter också.

Vi har fått in typ sex olika slipsmodeller, jättepraktiska också för man slipper knyta dom :D

Vi har fått in massor av nya piercings, bland annat såna här skruvringar i diverse färger!

XOXO,
Jenny

5 kommentarer:

Anonym sa...

Jag måste till eran butik nu!!
jag måste ha dom där grejerna!!
(jag älskar sakerna ni säljer!)
Kan ni inte ha öppet på söndagarna?? snälla :)
jag kan nästan bara på söndagar :/
Tack i förhad :)

Jenny sa...

Tyvärr har vi inte möjlighet att ha öppet på söndagar, eftersom jag är mammaledig. Får hoppas att du kan komma förbi någon annan dag :)

Anonym sa...

Skickade två bilder till info@kawaii-design.com på färgade håret :D
Du får använda dom om du vill :33

ps. färgerna va från Directions : Flamingo pink o Plum <3

//Eldmyran

Anonym sa...

finns Morokuro Boo-öronmuffarna kvar?är så sugen på ett par sådana.

/kramar KaninKatten

Jenny sa...

Anonym: Nej tyvärr finns bara öronmuffar med hundar kvar.