torsdag 11 juni 2009

Ny fotosession!

Yey! Nu har vi äntligen fotat lite mer kläder som funnits i butiken ett bra tag nu!
Här kommer lite exempel:



Nu ska allt bara upp på hemsidan också, vilket alltid tar längre tid än jag tror, tidsoptimist om jag är. Men förhoppningsvis ska en del vara uppe i helgen i alla fall!
Dessutom har vi ju fått in nya ssolglasögon, hjärtformade och shuttershades som också ska upp så fort jag bara hinner... samt määängder med nya skosnören i alla möjliga färger och mönster.
För att inte tala om alla olika cyberlox som vi har, nu är det väl ca 50 nyanser eller något i den stilen, dom ska också upp så fort jag bara hinner.. Men hemsidan kommer ju ligga nere efter midsommar till den 10/7 ungefär.

XOXO,
Jenny

12 kommentarer:

Anonym sa...

snygga bilder!

jag har varit inne i butiken och älskade vad jag såg :)
önskar att det fanns clip-on randiga svart/vit´;)

hoppas att ni kommer dycka upp på Metaltown.
annars får jag väl gå till butiken igen ;)

Anonym sa...

Oj, vad fina bilder och kläder! :'D hoppas dem kommer in snart i hemsidan, för jag har planerat att köpa klänningen på den andra bilden ^^

Anonym sa...

hej.
jag har några frågor som jag skulle vilja ha svar på:
1. hur stora är figurerna på halsbanden som kostar 49kr?
2. vilket material är dom gjorda av om de inte står något?
3. är kedjan av plast eller metall?

Jenny sa...

Hej allihopa!

1. Nej vi kommer inte till Metaltown eftersom vi är på Peace & Love just nu, och butiken är stängd fram till den 16 juli!

2. Bilderna kommer veckan efter arvikafestivalen, så runt den 10 juli skulle jag tippa på. Dom skulle kommit innan vi åkte bort men jag hann helt enkelt :(

3. Jadu, det är ju MÅNGA hundra halsband som kostar 49:- så alla har ju självklart inte samma storlek..

4. Dom är nästan alltid gjorda av hårdplast om inget annat står.

5. Kedjorna är av aluminium.

xoxo!
Jenny

Evelina sa...

Hejhej! Jag undrar ungefär vilka stolekar det finns på kläderna?
Väldigt fina saker btw! ;)

Jenny sa...

Evelina: Du ser ju storlekarna på hemsidan under varje plagg, kolla i storleksguiden på hemsidan om du är osäker :)

Kei-Kei sa...

Finns den vita hoodin/luvtröjan och regnbågs tyllkjolen i butiken?

Kissu
//Kei-Kei

Jenny sa...

kei-kei: ja det gör dom :)

dorion sa...

gah, snacka om att bo i fel stad... jag skulle såååå vilja sminka till era fotosessioner :)

Lillan sa...

Åh, Älskar regnbågskjolen och den svarta klänningen! Varför måste man bo så längt från göteborg x]

Rizuki sa...

Jag älskar klänningen som är på andra bilden! Kommer den tillbaka till hemsidan?

Jenny sa...

Rizuki: Tyvärr har domslutat tillverka den :(