tisdag 1 september 2009

TÄVLING wiiiiiie!

Nu har vi en skojig tävling där du kan vinna ett fint pris!
Tävlingen går ut på att göra en så passande blandskiva som möjligt till butiken. Enklast är om du skickar ditt bidrag som en komprimerad mapp via www.skickafilen.se till info@kawaii-design.com
Glöm inte att skriva nån form av kontaktuppgifter när du skickar filerna!!

Om du vill att låtarna ska spelas i en speciell ordning är det enklast om du döper låtarna med siffror i början så dom hamnar i rätt ordning.

För att förtydliga, du ska inte göra låtarna själv utan välja låtar som du tycker passar in i min gulliga butik! :) Har du några frågor är du välkommen att maila!

Bästa skivan vinner ett presentkort på 200:- som kan användas både på hemsidan & i butiken i Göteborg.
Vi ska ha ditt bidrag senast den 10/9 och vinnaren kontaktas senast sista september.

XOXO,
Jenny

6 kommentarer:

kei-kei sa...

Oh vad roligt :D

Hur många låtar tycker du ska vara med då.. på ett ungefära?

Jenny sa...

Typ 10-20 st, gör det du tycker blir bra :)

Anonym sa...

Nu har jag skickat mitt lilla bidrag :3 visserligen är det 21 låtar, men hoppas det int gör något X3 // Yuki

kei-kei sa...

Hur ska man komprimera en mapp?
för jag har mappen klar men när jag går in på den sidan du tipsade kan man bara skicka filerna en och en

snälla svara så snabbt som möjligt tävlingen slutar ju om 2 dagar

för du blir nog inte så glad om jag skcikar låtarna en och en

Jenny sa...

Hej!
Om du högermarkerar mappen så borde du ha en flik som heter winzip, eller något annat med att komprimera, annars fråga någon kompis eller i din familj som kan hjälpa dig :)

kei-kei sa...

Jag klarade det själv >_O

Skickade mappen tidigare idag den är döpt till kawaiidesign och kontaktmailen är itsumademo_ima@hotmail.com <- helt rätt ifall jag råkade skriva fel när jag skickade mappen...

Nu känner jag att jag är väldigt jobbig som ombar er blogg
förlåt :(
hejdå