måndag 12 januari 2009

Betalningssätt

Än så länge så erbjuder vi ju bara två betalningssätt i webshopen, men det kommer det bli ändring på! Snart kommer man kunna betala med kort! Då kommer vi att ta bort förskottsfunktionen för ert eget bästa, helt enekelt vi slipper vänta på några betalningar eller kunder som inte bekräftar betalningar, vilket i slutändan kommer ge er snabbare leveranser! Hur bra är inte det!

Dessutom funderar jag på att erbjuda faktura-betalning också, men nu vill jag få respons! Vad tycker ni, skulle ni föredra att betala mot faktura? Eller är det något annat betalningssätt ni vill att vi ska använda oss av?


Pssst, här kommer lite bilder på nya varor!














XOXO,
Jenny

7 kommentarer:

Anonym sa...

jag själv brukar föredra att handa från sidor med kort och fraktura betalning, det känns enkelt och välbekant

Anonym sa...

Hej! Jag tycker om er webshop :) det hade varit ännu bättre om det fanns lite mer kläder. Jag är särskilt intresserad av svart och vit schackrutiga strumpbyxor och Little twin stars på kläder och annat.

Och jag tycker ni ska ha faktura betalning, jag kommer inte att beställa förren ni har det.

Anonym sa...

Hejsan, jag undrar vart i göteborg affären ligger? :) Kan ni maila ett svar, tänkte besöka på lördag :)

xem0licious@hotmail.com

Anonym sa...

vars har skosnörena tagit vägen? jag hittar inga..

Jenny sa...

Det kommer komma mer kläder! I butiken finns det en del kläder och så fort jag har möjlighet ska jag lägga upp dom på hemsidan också!
Senare i år kommer vi ta in några olika klädmärken tänkte vi... vi ska på modemässa i London i helgen och hoppas vi hittar lite passande grejer där :)

Angående skosnörena så är dom borttagna för att många tagit slut, så nu ska vi fota om dom och lägga upp alla nya, så det är uppdaterat med vad som faktiskt finns. Dom kommer om någon vecka eller så!

Angående en butik i Luleå så tror jag inte det kommer ske tyvärr, ni får hålla till godo med webshopen, därremot kanske det öppnar en i Stockholm någon gång i framtiden! :)

Anonym sa...

Hej! Såg att ni fått in manic panic toningar. Skulle man kunna be dig/er beställa den fräsiga röda färgen - vampire red med manic panic? Jag skulle så gärna vilja beställa den hos er för ni är snabba och pålitliga.

kram!/liz

Anonym sa...

Jag skulle tycka att det var jättebra om faktura blev ett betalningssätt.

Det känns tryggt och enkelt.