måndag 20 oktober 2008

Modevisningar

I år har vi varit med på två modevisningar, en på Blå stället och en på Världskulturmuseet. Den på Världskulturmuseet arrangerade dessutom jag så den var extra pampig förstås! ;)
Tyvärr är bildkvalitén allt annat än bra...


Folk började strömma in på Världskulturmuseet, runt 500 personer kom, vi var både med i Metro, P4 och blev intervjuade på TV, det var lite skoj! :)



Jag och magen var värd, tillsammans med Lana... Visst har jag en fin hatt?! Självklart har jag gjort den själv!

Modellerna fick frisyrer och styling från personalen på Formbar (www.formbar.com), hur duktiga och snälla som helst!



Anna svängde runt i klänningen med penntroll på!


Elsa trivdes bra i sin spongebob-kjol, den var väldigt populär bland den yngre publiken ^^


Ida gör sig i ordning med bubbelgum till låten Annie - chewing gum, kan det bli mer bubbligt?! ^^

På Blå stället fick jag också modella med mammakläder :)


Anna hade en körsbärsklänning som passade henne väldigt bra :)

XOXO,
Jenny

Inga kommentarer: